oncontextmenu="return false"

Halmstad

Jag kom på en sak som jag inte tror jag har skrivit på min blogg. Nämligen det att jag har kommit in på den Fria Målarskolan i Halmstad. Tänk att lilla jag kom in på den skolan, det tycker jag är ganska så häftigt.

Så det enda problemet jaag har just nu är att hitta en lägenhet i Halmstad, vilket är lättare sagt än gjort. MEn ska den som ger sig, jag hoppas i alla fall innerligt att jag hittar en lägenhet, ananrs får jag väll helt enkelt sova på en parkbänk?



Så troligen blir det mot halmstad som jag flyttar till hösten, wiho!! :D

Kommentarer
Postat av: evelina

grattis roligt att du kom in:).

Jag bor en halvtimme från halmstad :p hehe

var bor du nu?:)

2010-07-09 @ 23:31:37
URL: http://entjejelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0