oncontextmenu="return false"

Uppdatering

Under hela helgen har jag varit sjuk, började i torsdags med ont i halsen, ännu ondare i halsen i fredags då med feber med. Sedan övergick halsonten till en dunderförkylning och en eländig hosta som fortfarande sitter i. Antar att jag kommer få dras med det ett tag.

I lördags kämpade jag ändå med att åka(slapp dock köra och det tacka jag så mycket för!!) och titta på en lägenhet i halmstad som förövrigt var väldigt fin. Får hoppas att jag får den nu med :).

Snart ska jag bege mig över till Ö-landet igen, för i morgon väntas det återigen jobb

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jadå, det är helt lugnt! Händer i veckan då? :)

2010-07-19 @ 06:52:40
URL: http://slipsens.se
Postat av: Marcus Å

Den här veckan har gått fort redan onsdag, ska packa idag sen åker jag bort några dagar, igen. hehe



Krya på dig! :)

2010-07-21 @ 09:46:51
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0