oncontextmenu="return false"

Utveckling

Här om veckan när jag besökte mormor fann jag mig en gammal teckning som jag ritade till henne för 1 ½ år sedan. Hon bad mig fylla ut den lite då den dels hade blekt och dels var väldigt väldigt svagt ritat.
Helt otroligt hur mycket man kan utvecklas på bara 1 ½ år..
Det jag utvecklats mest är inte hur man ritar ansikten eller propotioner utan helt enkelt att våga ta i med pennan, det ska ju synas när man ritar eller hur?!. 

Resultatet som blev efter jag fyllt i teckningen blev verkligen som en chock för mig. Ritade jag verkligen så ljust förr? Men också kul att se att man som sagt kan utvecklas. Det är ju trotallt de senaste två åren som jag verkligen har tagit tag i detta med att rita, såklart ritade jag innan dess med men då hade jag ganska så dåligt självförtroende och tyckte inte alls jag kunde rita..
 Vissa säger att jag har talang, och visst kanske jag har men det är ju inte så att det bara föll från en klar himmel och sen kunde jag rita som jag gör. Det ligger ju trotsallt övning bakom det också... Enligt mig kan alla rita :)

Jaja det var bara lite tankar jag ville dela med mig av. Här kommer bilderna: (det är en gammalt foto på mormor som liten som jag ritat av)

 

Kommentarer
Postat av: anna

Fint tycker jag, men om man ser andra här på bloggen ser man att du har utvecklats :)

2010-01-27 @ 18:42:00
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

vad duktig! :D

2010-01-31 @ 01:16:37
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Therese

du är grym på att rita ju :) sjukt fint!

Önskar att jag också kunde rita så bra, :)

2010-02-03 @ 18:55:23
URL: http://thisistessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0