oncontextmenu="return false"

Längtan

När man är sjuk, nerbäddad i sängen och se på tv hela dagarna(som jag gjort sedan i lördags egentligen) börjar man känns sig en aningens rastlös..
Det får en att längta till en massa saker, som tex:
Vill ut och springa.
Vill ta ett dopp i en varm och skön pool/alternativt varmt hav.
Vill ha solbrända ben --> Ge mig sommar nu!
Vill ha ett jobb.
Vill bli frisk (såklart!).
Vill få tillbaka min tecknarlust.
Vill ut från huset, vara med kompisar, håller lite smått på att bli galen att sitta här hemma själv hela dagarna.

Ja finns som sagt mycket jag vill just nu. Här kommer lite bilder som får en att kanske framförallt längte ännu mer till värmen!




(Bilderna är tagna av MIG)


Kommentarer
Postat av: anna

härliga bilder :)



krya på dig!

2010-02-17 @ 23:04:01
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: julia

åh SOMMAR!! hugs

2010-02-19 @ 15:17:17
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0