oncontextmenu="return false"

Uppdatering

Lite uppdatering!

Nu har jag gått några dagar på skolan och jag trivs faktiskt.
Mycket nytt är det ju, och det har varit fullspäckade dagar hela veckan.
Det har varit föreläsningar och massa med insparksaktiviteter av dess olika slag.
Idag är faktiskt första dagen på hela veckan som jag är hemma innan kl 4, vilket faktiskt känns ganska så skönt. Vad som händer ikväll är ännu oklart. Kanske blir det att man drar till Akademin(är högskolans danspub kan man säga).

I morgon väntas det också en fullspäckad dag, men först föreläsningar på eftermiddagen. Efter det blir det lite insparksaktiviter och sen på kvällen blir det ett stort poolparty i Rosalundsbadet. Det ska blir grymt kul och spännande och se vad det är! :)

Så ja med andra ord tror jag att jag kommer trivas ganska så bra här de närmsta två åren!

Och ja just det, vi har ju fått såna dära grymt "snygga" overaller som mans ka bära nu i veckan. Jag vet inte om den färgen man har fått är den allra snyggaste(orange, gul-overall, som den tekniska högskolan har). Det tycker jag är ganska kul, att jag läser på en teknisk högskola, men ja det Grafisk design och webbutveckling är ju i och för sig tekniskt på ett sätt det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0