oncontextmenu="return false"

Trevliga dar

Har haft det grymt roligt de senaste två dagarna.

I onsdags blev det Strand här i Borgholm, där vi var och såg Eric Saade och efter det en massa dans! Synd bara att det inte var så mycket folk som man hade hoppats på.

Igår, alltså i torsdags så blev det att sticka in till Kalmar för att kolla på Rix Fm festivalen, det var mycket mycket trevligt får jag ta och säga.

Ja om man räknar bort det dära att det finns idioter som inte vet vad "ta hänsyn till andra" betyder. Jag menar står man och trängs bland massa folk så kanske man inte kan hoppa och vifta med armarna som en J*vla idiot, och dessutom ha en stor och fet väska på det. JO tack, den fick man x-antal gånger i huvudet och på armen. Kände att jag var rikrigt nära på att klippa till henne där ett tag så då kände jag att det var bättre att jag flyttade på mig.

Men som sagt förutom det så var det riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0