oncontextmenu="return false"

This is my life

Är det någon som verkligen vet vad de vill göra med sitt liv?

Jag vet då inte det kan jag säga. I ena sekunden vill jag ta tag och plugga och verkligen utbilda mig till något, i  nästa sekund vill jag ut och upptäcka världen. Typ vara Au-pair eller vara någon slags guide?
I en annan sekund vill jag bara få ett jobb och börja jobba. Sen har jag ju  tankarna om att jag vill flytta till en lägenhet och skaffa mitt egna space, det hade ju inte varit helt fel det heller.

Jag känner mig en aning kluven och vet faktiskt inte alls hur jag ska göra, att jag fortfarande inte har fått tag på något boende i Halmstad gör att jag börjar ändra inställning till det, kanske ska man i stället ta ett "säkert kort" och börja plugga i växjö till bildlärare eller något?

MEN.. är det verkligen det jag vill då?
Som sagt tankarna är många men man kan ju inte göra alla de saker man vill på en gång? Utan man får väll helt enkelt testa sig fram?

Kommentarer
Postat av: Din vise bror

gör som du vill, brukar bli bäst så. :)

2010-08-03 @ 22:10:45
Postat av: Ameli

tack brodern min, du är allt vis du. Dock vet jag ju inte riktigt vad jag själv vill, vilket kan vara ett litet problem

2010-08-04 @ 17:33:14
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0