oncontextmenu="return false"

Poolparty

För cirka en timme sedan kom jag hem från "Nordens största poolparty" som jag hörde att några sa att det var. Det var grymt roligt, men det var också grymt mycket folk, kändes ju sådär och stå och trängas i vattnet, då och då kunde man få en armbåge i huvudet(men det är sådant man få ta). Det var i alla fall som sagt sjukt roligt! Och det tror jag nog att de flesta "nollor" tyckte.

Kändes dock lite udda att dansa i vattnet måste jag säga. De hade anordnat ett "dansgolv" i en av bassängerna. Men ja det blev väll mer lite som vattengympa typ haha!

I morgon ser det ut att bli lugnt, eller ja i alal fall hela förmiddagen! Vad som händer sen på kvällen vet jag ännu inte.



Nej nu ropar sägen på mig

Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0