oncontextmenu="return false"

förbannade skit...

Jag är så irriterad och ledsen just nu.
Jag har kommit in på två utbildningar nu i höst.
- Den fria målarskolan i Halmstad
- Grafisk design och webbutveckling i Jönköping.


Så vart ligger problemet?
Jo det "lilla" problemet är att jag har absolut ingenstans att ta vägen. Har sökt, sökt sökt och åter sökt, lägenheter, rum, andrahandslägenheter och gud vet vad.

Har jag fått något resultat?
Svar: NEJ!


Det finns ingenting, med andra ord måste jag tacka nej till båda.
Och med enkel uträkning så förstår ni att jag inte har någonting att göra till hösten. Finns inga jobb heller så dette kommer bli en "toppenhöst" har jag en känsla av.

Nej nu ska jag sova och försöka att bli av med min irritation och besvikelse!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Åh men det måste ju gå att lösa, i värsta fall får man göra som flera gjorde när jag började plugga, ta in på ett vandrarhem första veckorna tills man löst krisen. Det fixar du, tacka för sjutton inte nej och missa chansen. Både jönköping och halmstad är ju relativt stora städer - det måste finnas något! Ring deras studiekanslier - dom brukar kunna hjälpa. jag fick min studentlya dagen innan skolan började, då var jag lite stressad, men det löste ju sig.



Ska också börja plugga i höst, vid sidan av jobbet, har kommit in på en distansutbildning på södertörns högskola i stockholm, konstvetenskap.



Lycka till - ge inte upp!

2010-08-12 @ 09:34:29
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

vilken fin header du har!

2010-08-15 @ 17:08:35
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0